donderdag 15 juni 2017

Mix & match #14

Yes, tijd voor de maandelijks mix & match! Deze keer heeft Inge Groot de pakketjes verstuurd naar de leden van 'team M&M'. En het ziet er echt heel gezellig en te lekker uit. Ik ben echt gek op die gele M&M's. Eigenlijk noem ik zo gewoon nog altijd Treets, hihi. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Behalve die Treets zaten er natuurlijk ook allerlei gave knutselspulletjes in de envelop. Zo ook een wobble. Een wobble? Wat is dat nou en wat moet ik daarmee?!. De groepsapp bracht gelukkig uitkomst;-) En dus zit er op mijn kaartje een wobbelende ster (filmpje!).
Benieuwd wat de rest van team M&M met de wobble gemaakt heeft? Anders ik wel! Gezellig als je even meekijkt bij San, Inge, Mariken en Inge Blom (op instagram). Hopelijk tot overmorgen, dan zijn Mariken en ik er met ons laatste spring swap kaartje. Fijne donderdag!



19 opmerkingen:

  1. Hahaha de wobble had heel wat voeten in de aarde he...supertof kaartje heb je gemaakt! Erg leuk hoe je de ster laat springen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, die wobble onder de ster! Je bent 'm gelukkig goed kwijtgeraakt! Tof en stoer kaartje, ik hou ervan!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk jij ook al zo een pracht kaartje met jullie mix en matchpakketje...ook deze is echt heeeeeel mooi Ellen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig. Ook weer een gaaf ontwerp neergezet. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nu heel benieuwd hoe de anderen de wobble hebben gebruikt. Ik vind je kaartje leuk geworden, al moet ik eerlijk bekennen dat ik de witte vorm onder de ster eigenlijk niets voor jou vind. Maar dat is het leuke van deze mix&match: je moet af en toe buiten je comfortzone.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, helemaal gelijk! Maar vanwege de mix & match 'uitdaging' wilde ik 'm er toch op hebben.

      Verwijderen
  6. 'Treets' dat is echt lang geleden! Mijn zusje en ik roepen bij elke tegenslag 'Zolang er m&m's zijn is er hoop!' hi hi
    Je kaart met wobble ster is leuk met al die laagjes! Ik heb die van Inge al gezien en ga snel ook bij de rest kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik!!! Heel herkenbaar! Treets...net zoiets als een Raider hahaha. Superleuke kaart en onwijs gaaf gedaan zo met de wiebelende ster en de gebakjes op de achtergrond...cool!!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onwijs gaaf pakket en ook een toffe kaart! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf pakket! Ja, Bonitos en Treets, nog helemaal in het systeem, hihi. Je kaart is gaaf, toffe ster zit erop!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat klinkt super zo een pakket ontvangen waar je dan iets mee moet maken. Niet gemakkelijk denk ik dan...
    Je kaarten zijn mooi en die met de wobble leuk, zou er niet kunnen afblijven
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, Treets, wobble, ben helemaal mee... met Treets en M&M's heb ik geen last, meer met Raider ipv Twix hahaha ! Wat een jeugdsentiment =)
    leuk gemaakt !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een wobble kende ik ook niet. Nu wel, tof om die samen met een ster te gebruiken. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk met die wobbel ster.
    Gisteren was het het concert ik de Roma, ik heb er van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een top kaart is dit weer. Prachtige combinatie van kleuren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Ellen,

    Wat een leuke kaart maakte je... En Wobbels, daar ken ik alles van, maakte er onlangs mijn beestige kaartjes mee (jungel olifant, leeuw en aap)... Maar waar zijn de treets gebleven? Die heb je opgegeten hé, want ik zie ze niet in jouw projectje...

    En een lentefeest wordt hier gegeven als de kinderen niet hun eerste communie of vormsel doen... Toch wel een kadootjesfeest dan...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. bij de meeste kaarten van jou zie ik in mijn leeslijst sebiet dat een Ellen-kaartje is, van deze zou ik het niet geraden hebben! Wel een heel toffe kaart hoor! Leuk die wobble onder de ster. Ik kocht er ook een zakje van in 't Woefke maar zag nog niet echt hoe te gebruiken. Als het 'moet', dan lukt het wel hé. Zal mezelf ook eens moeten verplichten, ha !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf!! Ja hoor gewoon Treets ;-) wat nou M&M's hihi
    Wobbles, jawel, in huis. Dat is een echte #useyourstuff gevalletje ;-)
    Erg leuk hoe jij dit hebt verwerkt! Inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Treets ja, die ken ik! Ik had ze al heel snel op kan ik je verklappen! Wat heb je de wobble leuk toegepast, toffe kaart geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen