vrijdag 26 mei 2017

Workshop Anneke #3

Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Wij wel. Ondanks dat we nog steeds aan het klussen zijn in huis (het eind komt gelukkig in zicht), zorgen we dat er ook tijd is om even buiten te zitten voor een kop koffie en steken we 's avonds de barbecue aan. Dit is het laatste dat Mariken en ik zondag gemaakt hebben. Anneke had dit kaartje een tijd geleden al op haar blog gezet, toen ze gastdesigner was bij Els Brigé. Kijk hier en hier maar. En nu mochten wij dit kaartje gewoon namaken. Stap voor stap begeleidt door Anneke. Eerst met onze vingers verf aangebracht en daarna met stencils en verf verder gegaan. De tekst gestempeld met de Misti en om het af te maken een hartje en wat knoopjes erbij geplakt. 
Mariken, bedankt voor dit geweldige verjaardagscadeau!
En Anneke, ontzettend bedankt dat jij mijn verjaardagscadeau wilde zijn!

15 opmerkingen:

  1. Wat een gave dingen heb je gemaakt Ellen, dit ook weer , simpel maar zo mooi. Succes met klussen..fijn werkend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat dapper, dat jullie doorklussen met dit mooie weer. Hopelijk is het einde in zicht...En lekker bbq-en en op zn tijd naar buiten is fijn! Ja, het was echt een topweekend, ik heb zo genoten. En wat hebben we toffe dingen geleerd! Gauw samen eens lekker aan de slag, zonder juf Anneke, we gaan een poging wagen hè?! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél graag gedaan, ik vond het zelf ook een heel toffe dag!
    Je maakte een mooie foto van de verf en de foto van alle projectjes samen is ook wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo is het alweer bijna weekend!
    Wat toonde je leuke vrolijke kaartjes deze week! Dat was een top weekend vorige week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes met een mooie techniek. Veel plezier met het uitvoeren van jullie geleerde 'stof'. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog zo'n prachtige kaart! Leuk ook om alle drie je creaties bij elkaar te zien; jullie hebben duidelijk héél veel mooie technieken geleerd.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jhee wat zijn jullie ongelofelijk productief geweest! Stuk voor stuk beauties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi, Ellen, de kleurencombinatie vind ik weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, wat een gaaf kaartje!
    Geniet nog lekker verder....tussen het klussen door!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kleuren samen en dat hart met tekst erop vind ik een tof accent. Benieuwd wat er nog allemaal voorbij gaat komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaart vind ik zo'n topper! Geweldige kleuren, wauw! Wat een toffe workshop hebben julllie gehad. Ook de andere projecten zijn super. Succes nog met klussen. Ik heb binnen de koelte opgezocht en vanavond gaan we pizza bakken op de bbq, errug lekker! Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een schitterende kaarten en achtergronden. Zo'n verjaardagscadeautje zou ik ook wel willen. Geniet nog lekker van het mooie weer, dan doe ik dat ook. Het houdt voorlopig nog wel even aan hier in het Zwoele Zuiden.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Watveen geweldige reeks kaarten maakte je bij Anneke (sorry ik loop een beetje achter met bloggen) Gaaf kadootje en euhhh nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaarten zeg. Jullie zullen vast een fijne dag hebben gehad.
    Wij genieten ook volop van het mooie weer. Zitten nu ook nog lekker buiten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen