zaterdag 15 april 2017

Mix & match #12

Weer tijd voor een mix & match berichtje! Dit wordt al nummer twaalf, joehoe!  Deze keer met een geweldig paaspakketje van San vol met leuke papiertjes, paasstickertjes, lekkere chocolaatjes en nog veel meer! Kijk maar eens.
In eerste instantie zit ik altijd even naar zo'n pakket te staren en kan ik er niets mee (behalve dan dat ik het er geweldig vind uitzien). Toen eerst het kuikentje maar aan de lamp van mijn bureau gehangen, een chocolaatje opgegeten en daarna, daarna kwam de inspiratie! Kijken jullie mee bij Inge, San en Mariken? Echt zo benieuwd wat zij gemaakt hebben! Deze keer door omstandigheden helaas even zonder Inge Blom. Uiteraard hebben we volgende maand weer iets nieuws in de mix.
challenge:
Dutch card lovers #273 - paascreatie

16 opmerkingen:

  1. Wat een lief en leuk kaartje! Ik heb hetzelfde konijn als jij, op m'n envelop!! Meestal moet ik ook even broeden, wat ga ik maken? Tot straks misschien, liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gebroed Ellen, want je kaartje is erg leuk geworden!! Geniet van het extra lange Paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cooool, zo leuk al die eitjes op een kaartje samen met dat mini haasje. Enig kaartje Ellen :D Hihi bij mij hangt het haasje ook aan de lamp. Fijne paasdagen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf Ellen! Leuk die eitjes met de mooie tekst en het grappige haasje! Bij DCL is er een paaschallenge, dus deze zou zo mee kunnen doen. Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wonderlijk wat een hap chocolade met je doet hè, je krijgt er spontaan inspiratie van! Het haasje kijkt een beetje verschrikt naar al die grote gekleurde eieren maar dat vind ik nu juist zo leuk aan deze kaart! Fijne paasdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer een topper van gemaakt !!!!!
    Fijne dagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd met die grote eieren en de mooi Happy. Ik wist vanmorgen niet meer hoe het noemde, dus ik noemde het demo, maar ik wist dat niet klopte dymo is beter ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Ellen! De chocolade heeft goed gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!
    Helemaal super!
    Fijne dagen.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat het eten van een chocolaatje zulke mooie inspiratie oplevert... da's niet gunstig, hihi! Echt een gezellig kaartje! Lijkt een beetje op degene die ik voor morgen heb ingepland :-) Fijne dagen nog!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Ellen
    Hast was schönes draus gemacht... tolle Osterkarte... das Häschen schaut ein bisschen verdutzt:-)
    Liebe Grüsse Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat chocola al niet te weeg brengt hihi....supergaaf kaartje!

    Gezellige paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Geinig haasje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kaartje, Ellen, nog veel plezier met de leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen