donderdag 23 februari 2017

Hallo

Dinsdagavond bij Mariken geweest om te knutselen. We spreken elkaar te weinig de laatste tijd. Goede reden om wat af te spreken. Onze inspiratie komt van het PaperArtsy blog waar we onder het kopje 'techniques' een gave uitleg van Anneke tegenkwamen over stamping with stencils (klik). Achtergrondjes maken met acrylverf en stencils, dat ging goed. Maar toen. Hoe nu verder? Bij de afwerking zijn we Anneke duidelijk kwijtgeraakt ;-) 
En dus maar gekozen voor de veilige, ons bekende weg en woordstansen en - stempels gebruikt. Op het bovenste kaartje is de hallo van Els Brigé gestempeld (leve de Misti!) en op het kaartje hieronder is de blauwe hallo gestanst en ingelegd. Er liggen nog meer achtergrondjes klaar om tot kaart verwerkt te worden. Wordt dus vervolgd.


14 opmerkingen:

  1. Prachtig dt je zo je eigen achtergrondjes kunt maken....ziet er heel mooi uit,
    EN het ingelegde HALLO is edht schitterend!!!!

    Fijne dag liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het gezellig, dat is het allerbelangrijkst! En daarbij zijn we ook nog eens goed bezig geweest! Deze kaartjes zijn echt heel gaaf, beetje van Anneke en veel van jezelf! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch leuk als je er een eigen kaart van maakt!
    ze zijn super!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf kaartje en wat leuk gedaan met die achtergrond...ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stempelen met verf en stencils vind ik zelf niet zo gemakkelijk als met Distress inkten. Ik trek wel eens mijn papier kapot bij snel drogende verf...
    Leuk dat jullie samen bezig waren. Heel mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kaartjes Ellen....meer heeft niet niet nodig! Leuk om met een vriendin af en toe te knutselen he....ik heb gisteravond met mijn vriendin iets leuks gemaakt....komt nog een keertje op mijn blog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Ellen
    Tolle Hintergründe hast du gewerkelt!
    Die zweite Karte gefällt mir eine Spur besser... wegen dem schönen türkisen Hallo:-)
    LG Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje Ellen ...zo leuk gedaan met je stencils verfjes en gelliplates...
    en het zal vast wel gezellig geweest zijn zo samen...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig om weer bij te kletsen. Knap dat je dan ook nog deze kaarten weet te produceren. Gaaf met dat techniekje, ik ga zodadelijk even goed kijken hoe jullie dat gefixt hebben. Ben ook erg benieuwd naar de creaties van Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is het fijne van de gelli-plate: je maakt een voorraad die je later verder kunt verwerken. Ik ga straks even die uitleg van Anneke bekijken. Wie weet ga ik in de vakantie nog een keer aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk resultaat, zowel met stempel als de ingelegde tekst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik schoot in de lach bij het stukje over "Anneke kwijtgeraakt". Niks mis mee want zo geef je er je eigen draai aan en dat maakt deze kaarten weer uniek. En super mooi! Ik ga eens bij die technieken kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan! Die achtergrondjes zijn heel gaaf! EN je kunt er alle kanten mee op! Dat laat je met deze twee al zien! Heel leuk dat je weer eens met Mariken afsprak. Is af en toe echt even nodig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gezellig en super leuke kaartjes, wat wil je nog meer :-) Mijn favorietje is die met de ingelegde tekst. Heerlijk hè, dat je met de Misti gewoon door kunt stempelen tot je tevreden bent! Je subtiele kleuren zijn heel mooi op deze kaartjes. Maar vaak balansen zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen