dinsdag 13 december 2016

Merry little christmas

Vandaag een kerstkaartje. Het is er weer eentje met een leuk papiertje (Elle's Studio) en een gezellig tekststempel (Marianne Design). De a in de tekst groen gemaakt en verder niets toegevoegd. I like it. Jullie hopelijk ook.
Nog even een mededeling voor de nieuwsgierigen onder jullie: in onze nieuwe werkkamer komen drie bureaus te staan. Eentje voor Joost en twee voor mij: een werk- en een knutselbureau. Echt luxe dus (vooral voor mij, hihihi).

15 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje mooi! Meer is niet nodig en zo schiet het goed op!
    2 bureaus voor jou, heerlijk vooruitzicht voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de gekleurde a maakt deze stempel net nog iets bijzonderder..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Ellen
    Eine schöne Karte... die Tannenbäume gefallen mir sehr und auch der Textstempel ist schön.
    Und danke für die Präzisierung deines Bastelzimmers:-)))
    Liebe Grüsse Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellen,
    Deze stempel zie ik voor het eerst. Wat gaaf! Je kaart is super! En wat ben jij ongelooflijk slim! Drie bureaus!! Jij denkt waarschijnlijk ook: anders moet ik elke keer bij lesvoorbereiding en - ontwikkeling etc mijn bureau opruimen voor ik ga knutselen...daar is over na gedacht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like it too!! Heel tof kerstkaartje, leuk designpapiertje, met die kleine kerstboompjes! Tekstje is top, met zelfs een gekleurd detail! Tot gauw! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Je kaart ziet er super uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk wordt dat, zoveel ruimte! Echt fijn, ik hoef ook niet meer op te ruimen als ik midden in een creatief proces zit en dat is heerlijk luxe!! Je kaartje is weer zo leuk, mooi hoe je de letter a een kleurtje hebt gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht ff dat het handlettering was :) Heel mooie stempel en superleuk dat papiertje! Perfect kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk papiertje! De tekst staat er mooi bij.

    En nieuwsgierig? Wij zijn 'gewoon' heel erg geïnteresseerd hihi. Heerlijk zoveel ruimte. Maak je foto's van je nieuwe plekje? Of ben ik dan té geïnteresseerd/nieuwsgierig? ;-) Ik vind het altijd leuk om te zien hoe iemand er bij zit, vooral op een hele nieuwe plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit heb je weer mooi gedaan. Leuke stempel, en mooi papier heb je gebruikt.
    En een eigen knutselplek, dat lijkt me zo fijn! Succes met klussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei leuk kaartje!!! Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.
    Je bent wel een echte bofbips, maar liefst 2 bureau's tot je beschikking...
    Maar dat ik stiekem ook wel heel handig, dan kun je je hobbyspullen lekker laten liggen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I like it too!!
    Dat gaat goed komen, niet meer sjouwen met je spullen van de ene naar de andere kamer, hoe fijn?!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje! Je maakt me jaloers met al die ruimte! ;)
    Nu kun je je spullen laten liggen en er later direct weer mee verder gaan! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Ellen,

    Wat een leuke kaart! Mooi papier!!
    En wat fijn dat jij 2 buro's krijgt... Je ziet, als je harder werkt, verdien je ook meer plaats hé!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het 'anderhalf knutselbureau en een werkhoekje' wordt! Maar dat vinden wij helemaal niet erg hoor. Zolang jij van deze prachtige kaarten blijft posten....

    BeantwoordenVerwijderen