zaterdag 26 november 2016

Happy birthday

Van een vlek die nog op mijn bureau lag (althans het papier met daarop een vlek lag op mijn bureau), heb ik een kaartje gemaakt voor de broer van Joost. Hij viert vandaag zijn verjaardag. Het is trouwens niet zo maar een distress inktvlek, maar eentje waar aan gewerkt is ;-) Met een rietje heb ik de inkt weggeblazen om wat van die uitlopers te krijgen. En aangezien het een mannenkaart is, heb ik alleen nog maar tekst toegevoegd. Hoe minder, hoe beter... toch... bij mannen?!

17 opmerkingen:

  1. Leuk idee voor een mannenkaart!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie je zitten met dat rietje:). Gaaf effect en een gave mannenkaart. Less is zeker more :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een idee! Super voor een mannenkaart, idd de meeste mannen zijn erg van het minimale..... ik hou er ook van moet ik zeggen ;-) geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart Ellen.....en een super idee om met een rietje de verf weg te blazen....geeft een mooi effect!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dacht al de rietjestechniek te herkennen, leuk effect! Mooie CAS kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een blikvanger !
    Je hebt gelijk , hoe minder hoe beter !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw gaaf effect met deze techniek en idd ideaal voor een strakke stoere mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een geweldig strak kaartje.
    Super gaaf effect met een rietje.
    En zo zie je maar, vlekken kunnen toch ergens goed voor zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij maakt vlekken in stijl, wow :)
    Ja dit is net goed voor een mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Meer moet dat inderdaad niet zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit mannenkaartje Ellen... zo leuk gedaan die inktvlek...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog eens een coole vlek! Meestal ben ik minder enthousiast bij vlekken maar dit is een top-vlek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb jij leuke vlekken op je bureau liggen! Toffe kaart!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik loop een beetje achter met reageren, maar deze kaart zag ik zaterdag voor de visite kwam en vind hem gewoon erg leuk! Dank je voor je kaartje en felicitaties! Het verhoogt de feestvreugde!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig hoe je zelfs van een vlek een prachtige stoere kaart kunt maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen