vrijdag 19 december 2014

Wish


Aangestoken door alle leuke series met 10x10 kerstkaartjes ben ik zelf ook aan de slag gegaan met dit formaat. Op ieder kaartje wilde ik een button gebruiken en ook wat zilverdraad en sequins. Op die laatste twee dingen na komt alles uit de iDEE&post. Wat een heerlijk pakket is dat!
Dit laatste kaartje hoort niet bij de serie, maar ik kon het niet laten om met dit mooie stukje uit het designpapier ook een 10x10 kaartje te maken. Zo meteen naar school voor een kerstbrunch met mijn klas en daarna... vakantie!
challenge:
Dutch card lovers #224 -  4 kleine kerstkaartjes

20 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke serie kaarten is dit. Super dei buttons erop.
    Geniet van je kerstbrunch en natuurlijk ook van je vakantie.
    Groeten' Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke serie! Ook dat kaartje met dsp. Enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie! Het is ook fijn papier om mee te werken. De sterren uit je vorige post zijn ook erg mooi.
    Fijne feestdagen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het werd een leuke reeks ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is een hele mooie serie en prima voor de buttons. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke set is het geworden! Fijne vakantie alvast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie serie Ellen, leuk formaat 10x10, alvast een hele fijne kerstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf is je serie!! En de laatste is een echt lieverdje! Ik vind het zo'n leuk en prettig maatje om kerstkaartjes van te maken!
    Tot morgen, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk formaatje, hè, ik mag er graag mee werken. Heel mooi is jouw serie, Ellen, vooral die laatste en het allerlaatste kaartje! heb net weer een hele zzik vierkante envelopjes aangeschaft ervoor.
    Lekker ... ook hier vakantie, geniet ervan! Dank voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige set kaartjes Ellen! Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf! Vooral het derde kaartje vind ik super! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O ja heerlijk die series! Derde kaartje met de witte stippen staat voor mij op nr 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt. Fijn formaat om mee te werken he?
    Ik wens je een hele fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En zo schiet het ineens lekker op :) Lekker en mooi formaatje is dit toch en wat een leuke vrolijke kaarten zijn dit! Heel veel plezier tijdens de kerstbrunch en alvast een fijne vakantie gewenst ( bofferd :))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke, vrolijke serie! Het is inderdaad een heerlijk pakket, hier nog steeds binnen handbereik, desnoods om lekker te fröbelen voor volgend jaar ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke vrolijke serie heb je ervan gemaakt. Helemaal super. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke serie kleine kaartjes heb jij gemaakt Ellen...prachtig papier is dat...en die grote button erop is ook een heel leuk detail.....knap gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. het is inderdaad een hartstikke leuk formaat; ik werk er ook graag mee. Je kan er heel veel mee. Jij dus ook :) Wat een hartstikke leuke serie! Nummer 3 en 5 zijn bij mij favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen