dinsdag 9 december 2014

Sweet

Op 1 december zijn Sanne en Yuri de trotse ouders geworden van Nina Sophie. Dit kaartje voor hen heb ik al op de bus gedaan. Hopelijk kan ik het nu met een gerust hart plaatsen. Waarschijnlijk maakt het toch niet uit, want Sanne is vast veel te druk met het genieten van haar kleine meid. Zij heeft waarschijnlijk geeneens tijd op te bloggen :) Ik heb gebruik gemaakt van één van de voorbeelden en de spullen uit het Stampin' Up pakket van Inge van de maand december. Heb heel lang getwijfeld of ik de grote tekststempelset (Bravo Photopolymer stampset) zou kopen, maar ben er nu helemaal blij mee!

10 opmerkingen:

  1. Zeker is dit een mooie stempelset, je eerste kaartje ermee is prachtig!!
    Tot zo, op naar de kerstkransen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje zegt het al...sweet...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie keus die grote tekststempels. Lief kaartje; niet te mierzoet. Hou ik van. Nietjes doen het bij mij ok altijd errug goed :)
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met de kleurkeuze maak je Sanne in ieder geval blij, denk ik. Leuk, lief en sweet (-: geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi kaartje, heel schattig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste een beetje een Sanne kaart, gaaf Ellen! Mooi dat je blij bent met je set, ken dat twijfelen wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een sweet kaartje geworden! Volgens mij komen er postzakken binnen bij Sanne ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig en origineel niet standaard geboorte kaartje Ellen, zóóó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Ellen, wat een origineel kaartje heb je gemaakt voor Sanne en Yuri. Oh, zegt Willy ook al. Leuke stempel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kaartje! Sanne en Yuri worden erg hard verwend zeg met prachtige kaartjes voor de geboorte van de kleine Nina! Overal zie je ze voorbij komen :)

    Liefs, Mandy
    en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen