zondag 27 oktober 2013

Kerstkaarten marathon 1

Gisteren met Mariken naar Bij Oma Dee gereden voor een super gezellige knutseldag. Met de goed gevulde goodiebag en aan de hand van de uitgebreide uitleg die Inge op papier had gezet hebben we hard moeten werken ;) Maar ook hele leuke kaartjes gemaakt!
Dit is het resultaat van voor de lunch. Die was trouwens weer prima verzorgd door Miranda: zelfgemaakte groentesoep en lekkere broodjes. De dag begon trouwens met een stuk heerlijke appeltaart gebakken door de dochter van Miranda. Morgen laat ik zien waar we 's middags aan gewerkt hebben.

24 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig, allemaal! Lekker, zo een productieve dag en vast ook heel gezellig - ondanks het harde werken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaartjes, je bent goed bezig geweest, leuk ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm...dat klinkt goed :) hebben jullie dit allemaal voor de lunch gemaakt? Ongelooflijk! Mooie serie kaarten en prachtig papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn hartstikke gaaf..ik ben benieuwd naar de rest!
    Heerlijk he zo'n dag!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes! Vond het weer n heel gezellig dagje en zo leuk dat jullie er ook weer waren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk om zo samen aan de knutsel te gaan Ellen samen met Mariken...en daar heb je 3 prachtige kerstkaartjes gemaakt, ik ben wel heel benieuwd naar het middagprojectje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Ellen! Zeker een productief voormiddagje, ben al benieuwd naar de rest!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige serie! Belooft veel voor wat we morgen te zien krijgen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat was het weer een superdag!! Eerst lekker bijkletsen in de auto...toen een geweldige workshop gedaan en daarna superverwend door Joost! Ik heb echt genoten! Je kaarten zijn prachtig geworden!
    Liefs en nogmaals bedankt de gezellige dag en avond, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn inderdaad superleuk geworden. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw...wauw...wat heb je prachtige kaarten gemaakt Ellen op de knutsel dag.
    Ik ben heel erg benieuwd naar je andere project....we zullen zien ...tot morgen!

    Groetjes en nog een fijne zondagavond,
    Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke serie, ben benieuwd naar de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kerstkaarten ! Daar ben ik dit weekend ook aan begonnen :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwie! Mooie serie, kei gaaf gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supergaaf zeg!! En dat alleen voor de lunch! ben benieuwd wat jullie 's middags nog gedaan hebben... Best een eind rijden voor jullie ook!
    Maar ik vind de kaarten stuk voor stuk prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig Ellen! Vaak zie ik de gemaakte kaarten pas echt goed op jullie blog haha, zo'n dag is echt niet rommelig ;)) Volgend jaar weer!

    Groetjes,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaarten zijn heel erg mooi geworden Ellen! Zo leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Wat een dag he hahaha,op naar de volgende ;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waaw, prachtige kaarten zeg, ik ben jaloers :) Ik ben benieuwd naar de kaarten van in de namiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Was gezellig en heel leuk om jullie weer te zien! Leuk dat je de ochtend en middag in tweeen splitst. Bij mij staat alles er in een keer op hihi
    Tot de volgende keer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een reeks heel mooie kaartjes, leuk gedaan,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb net de kaartjes van Mariken bewonderd en hier zie ik al van die mooie kaartjes. Heerlijk zo'n dagje knutselen.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen