maandag 27 mei 2013

Tahdon

En dit is het tweede Finse trouwkaartje dat ik voor Jonna heb gemaakt. Deze keer is het een kaartje geworden zonder afdrukje. 'Tahdon' is Fins voor 'Ja, ik wil'. Persoonlijk vind ik dit de mooiste van de twee. Ben heel benieuwd welk kaartje Jonna uiteindelijk zal kiezen om aan het bruidspaar te geven.
Voor dit kaartje heb ik papier gebruikt uit mijn Soho-Garden blokje. Het diaframe en het kleine labeltje zijn van MFT. Het hart heb ik uitgestanst (stans van SU) uit foam dat ik bij de Action heb gekocht. Tot slot nog een touwtje erom heen met een bedeltje eraan. O ja, en de letters heb ik gemaakt met een stanslat van Tim Holtz. Ook bij dit kaartje is de binnenkant versierd. Daar is de Finse tekst te vinden die Jonna in ieder geval op het kaartje wilde hebben.
challenge:
A blog named hero #24 - clean up your act
DRS #71 - paper punches
Dutch card lovers #186- huwelijk
Lawnscaping #58 - clean & simple

24 opmerkingen:

  1. Wat zijn het knappe kaartjes!
    De eerste heeft mijn voorkeur!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Ellen,
    Ik vind het een super kaart! Jonna maak je hier blij mee.
    Wat een leuke taal is Fins (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ... even vertaald wat er aan de binnenkant staat - leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje! En inderdaad een bijzonder taaltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje!! Vind ook de eerste het mooiste :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaartjes, ook zonder stempel zijn ze prachtig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook weer een leuke versie hoor! Ik zou ook deze kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart, mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is heel mooi in zijn eenvoud. Mooi papier, ik vind slordige stikrandjes en een polaroid frame ook leuk! Touwtje er bij is tof, net als het rode hart dat er zo uit springt qua kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ps. Bij Dutch card lovers is nu ook het thema "huwelijk".

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een SUPER kaart Ellen.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja wat is deze leuk! Supertof. Tikkie stoer door de stiksels,en het touw. Leuk ist ie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook geweldig! Twee hele verschillende kaarten, ben ook benieuwd welke ze kiest...tot morgen, Mariken xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja heel mooi. Vind het slordig stikrandje heel mooi, beetje stoer en toch een romantische kaart.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze vind ik ook super, wat een gave, stoere kaart!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is ook heel mooi. En toch ook een beetje stoer.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super zeg! Ik vind de bovenste ook de mooiste. Leuk met die quasi-nonchalante stikrandjes!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk een "lieve" en een "stoere" versie, ben ook heel erg benieuwd, is toch een kwestie van smaak want ze zijn allebei prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. what a cute card. I really like the heart on the inside made with the same dp as the background on the front!! Thank you for playing along with us at DRS Designs!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is ook een mooie Ellen, ik vind deze ook het leukst door de stikrandjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg mooi hoor gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Cute card! Thanks for playing along with A Blog Named Hero's CAS challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen