donderdag 4 april 2013

Love

Joost en ik hebben heerlijke paasdagen achter de rug in Londen. Dankzij een tip van Anneke ben ik zelfs nog in een heuse Engelse scrapwinkel geweest: Blade Rubber Stamps. Ik heb me in kunnen houden, maar als souvenir heb ik toch één stempeltje gekocht. De tentoonsteling in het Tate Modern van Roy Lichtenstein , onze reden (of excuus) voor dit bezoek aan Londen was echt geweldig. Eenmaal thuis was het meteen weer 'lekker' druk met allerlei extra werkzaamheden op school. Daardoor heb ik nauwelijks tijd om te bloggen of te freubelen.
Dit gave afdrukje heb ik van Mariken gekregen. Het is van MFT en heet Doodle Garden Far Out. Al weer een tijdje geleden heb ik haar gekleurd en het kaartje gemaakt. Ik was er alleen nog niet toe gekomen om het op mijn blog te zetten. Het papier vind ik geweldig en komt uit een blokje van Prima Marketing (Doodle Deux). De hartjes, de rand en het notitieblaadje heb ik allemaal gemaakt met stansen van MFT. Ook de swirls die ik bij het afdrukje heb gestempeld komen daar vandaan.

18 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad en wat een gave tentoonstelling moet dat geweest zijn, ik vind zijn werk erg mooi!! Wat een superleuke kaart is dit geworden, leuk afdrukje en ook je stansjes vind ik super, vooral de krullen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad!!
    Je kaartje is leuk!! Alles past zo goed bij elkaar. Beetje flowerpower ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, wat is ie leuk geworden! Grappig grietje is het he?
    Wat is dat lekker, een paar dagen ertussenuit! Zaterdag lekker naar Zeist, veel zin in!
    Liefs Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Ellen, het meije ook zo mooi ingekleurd....KNAP GEDAAN!!!
    Fijn dat jullie een leuk weekend in Londen hebben gehad....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ze leuk! Een erg tof kaartje weer!
    Ik heb reuze zin in zaterdag, nog maar twee nachtjes slapen!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad in Londen Ellen, heerlijk eventjes er tussen uit. Je kaartje is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super, wat een vrolijk kaartje! Lief en toch stoer afdrukje, gaaf! Top dat jullie het zo naar de zin hebben gehad in Londen, heerlijk er even tussenuit. En nog erg bedankt voor je kaartje hieronder, wat een verrassing! Enne... die uilenpons heb ik niet gekocht, maar geleend van Nelly (had ik netjes vermeld), maar vind em wel erg leuk, vandaar...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een lief kaartje geworden Ellen!
    Een schattig plaatje heb je gebruikt.
    Fijn dat Londen zo leuk was voor jullie....altijd gezellig een paar dagen ertussen uit samen!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige, stoere meidenkaart!
    Heerlijk zo'n weekendje Londen. Wij zouden met Pinksteren naar Brussel maar ik ben bang dat dat niet doorgaat.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stoere kaart. Ben er helemaal weg van. Gaaf afdrukje, mooi papier, helemaal leuk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje, lekker eigenwijs!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaartjes heb je al gemaakt Ellen! Sorry dat ik even niet reageerde maar het is hier ook zo druk deze week, hopelijk wordt het volgende week wat rustiger. Goed zeg dat jullie zo'n fijn weekendje hadden, moet eens kunnen, lekker genieten met z'n tweetjes!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellen,
    wat een leuke kaart met enige stempel!! Goed dat je een tip kreeg over een scrapwinkel. Ik heb er geen gevonden op internet toen ik me voorbereidde op een tripje Londen.
    En ik herken het wel: het druk zijn. Als je weg bent vergeet je veen alles en je bent weer terug en alles komt weer op je af. Sterkte ermee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk kaartje en inderdaad tof dat je een tip kreeg, ik had 4 winkels gevonden maar daar aangekomen, waren er 2 die niet meer bestonden en de 2 andere verkochten enkel papier :( JAMMER !!
    Ben benieuwd welke stempel je kocht !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk kaartje is dit Ellen, leuke sketch en afdrukje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een mooie, leuke zomerse kaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kleurtjes heb je gecombineerd! Erg leuke kaart, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijk kaartje is dit Ellen! Fijn dat jullie een geslaagd weekend hadden en een engelse scrapwinkel bezocht, hoe gaaf is dat!

    Fijne zondag verder,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen